چطور خریدار خودرو کارکرده باید از خودرو 45 ماشین بخرد؟

4) فیلتر کردن بودجه خرید ماشین

بعد از انتخاب این گزینه تمام ماشین‌های ایرانی و خارجی کارشناسی شده‌ای که در خودرو 45 قرار دارند نمایش داده می‌شوند و به راحتی می‌توانید خودرو دلخواهتان را از بین آن‌ها پیدا کنید.

خریداران خودرو ترجیح می‌دهد که ماشین را از شهر محل زندگی‌شان یا شهری که به آن‌ها نزدیک است بخرند. یکی از دلایل این انتخاب امکان بررسی ماشین از نزدیک قبل از تمام شدن معامله است. با توجه به این نیاز خریداران خودرو، خودرو 45 فیلتر شهر را هم برای خریداران ماشین‌های دست دوم این پلتفرم در نظر گرفته است.

اگر گارانتی 7 روزه سلامت خودرو برایتان مهم است یا به دنبال ماشین‌هایی هستید که با تخفیف برای فروش گذاشته شده‌اند، کافی است این فیلترها را در خودرو 45 علامت بزنید تا ماشین‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند برایتان نمایش داده شود.

برای خرید خودرو از پلتفرم خودرو 45 لازم است که اول به عنوان یک خریدار از ماشین‌های موجود در این وب‌سایت بازدید کنید. جهت بازدید از ماشین‌هایی که در خودرو 45 آگهی شده‌اند، در قدم اول لازم است که از بخش منو وب‌سایت گزینه خرید خودرو را انتخاب کنید.

5) مشخص کردن سال ساخت خودرو

 

 

همچنین فیلتر تحویل آنی خودرو این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند که ماشین‌هایی که همین حالا آماده فروش هستند را پیدا کنند و با پرداخت هزینه خرید ماشین، خودرو را در کمترین زمان بخرند.

 

خریدارانی که بودجه مناسبی برای خرید ماشین در نظر گرفته‌اند معمولاً به دنبال خودروهای کم کارکرد هستند. این ماشین‌ها که چند سال بیشتر از سال ساخت آن‌ها نگذشته است قیمت بالاتری نسبت به ماشین‌های قدیمی‌تر دارند. برای انتخاب این خودروها می‌توانید از فیلتر سال که در خودرو 45 قرار دارد استفاده کنید.

ماشین‌های کارکرده با توجه به سلامتی بدنی و فنی، سال تولید، مدل ماشین، برند تولید کننده خودرو و ایرانی یا خارجی بودن قیمت‌گذاری می‌شوند؛ بنابراین برای اینکه بدانید توانایی خرید کدام ماشین‌ها را دارید، بهترین راه استفاده از فیلتری است که برای مشخص کردن محدوده بودجه خریدار خودرو از خودرو 45 در نظر گرفته شده.

 


منبع: https://charkhan.com/128578/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1/

از طریق این فیلتر می‌توانید شهرهای مورد نظرتان را برای پیدا کردن خودرو انتخاب کنید و فقط ماشین‌هایی که در آن شهرها کارشناسی شده و برای فروش در وب‌سایت خودرو 45 قرار گرفته‌اند را مشاهده کنید.

2) تعیین شهر محل خرید خودرو

3) انتخاب برند ماشین کارکرده

مراحلی که خریدار خودرو از خودرو 45 باید طی کند کدامند؟

این فیلتر بین سال 1380 تا 1401 تنظیم شده است و خریدار ماشین‌های دست دوم می‌تواند بازه زمانی که برای تولید ماشین دلخواهش مد نظر دارد را از طریق این بخش مشخص کند.

خودرو 45 سه بخش قیمت عالی، قیمت خوب و قیمت عادی هم در کنار فیلترهای دیگرش تعبیه کرده است تا خریداران با کمک آن‌ها بهتر بتوانند برای پیدا کردن ماشین کارکرده متناسب با بودجه خودشان اقدام کنند.

با تعیین بازه بودجه مد نظرتان فقط خودروهایی برایتان نمایش داده می‌شوند که در همان محدوده بودجه هستند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید ماشین‌هایی که در محدوده بودجه شما هستند را با هم مقایسه کرده و بهترین خودرو را برای خودتان پیدا کنید.

 

برای خریدن ماشین از خودرو 45 آماده هستید؟ به عنوان خریدار خودرو کارکرده از خودرو 45 باید مراحل زیر را انجام دهید. با طی کردن این مراحل می‌توانید ماشین دلخواهتان را به راحتی از این پلتفرم پیدا کنید و به آسانی آن را بخرید.

1) انتخاب خرید خودرو از منو سایت

در صورتی که مدل ماشین برایتان تفاوتی ندارد و صرفاً به فکر خرید یک خودروی سواری سازگار با بودجه و خواسته‌هایتان هستید، خودرو 45 امکان مشاهده همه ماشین‌ها در آن بازه قیمتی را برایتان فراهم می‌کند.

 

سه ویژگی نهایی برای خریداران خودرو از خودرو 45

ماشین داشتن آرزوی هر خانواده‌ای است. مخصوصاً خانواده‌هایی که اهل سفر هستند. اگر بودجه شما برای خرید یک خودرو صفرکیلومتر کم است، اما رویای ماشین‌سواری داشتن حتی یک لحظه هم دست از سرتان نمی‌رود، با خودرو 45 می‌توانید به این رویا رنگ واقعیت بزنید. در خودرو 45 انواع ماشین‌های سواری ایرانی و خارجی دست دوم یا کارکرده وجود دارد؛ و هر خریداری با هر بودجه‌ای می‌تواند ماشین دلخواهش را از بین آن‌ها انتخاب کند.

با این وجود، قیمت پژو با قیمت پراید یکسان نیست! برای خرید ماشین خارجی هم نمی‌توانید بودجه‌ای به اندازه ماشین‌های داخلی در نظر بگیرید؛ بنابراین برای خرید خودرو از خودرو 45 باید مدل ماشین مد نظرتان را هم مشخص کنید. با انتخاب برند ماشین می‌توانید خودروهای مختلفی که توسط یک برند تولید شده‌اند را از لحاظ قیمت، امکانات و… بهتر مقایسه کنید.

 

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی