5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | samandblog

نکته جالب توجه در طراحی این خودرو دقت در اجرای زوایای روی گلگیرهای جلو و عقب بوده است. درست برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای هم‌وطن که در نمای جانبی خود ساده و محافظه‌کار رفتار کرده‌اند. امکانات ایمنی کابین فیدلیتی شامل 4 ایربگ، دو عدد ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو و دو عدد ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود.

مهمتر از همه اینکه خیال شما را تا چند سال از بابت تامین ایمنی خود و خانواده‌تان راحت می‌کند. معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مجله خبری خودرو سمند مشکل فنی نباشید. اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است. اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید.

ماشین شارژی شاسی بلند مدل فلامینگو

گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد. خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد. از نمای پهلو هم با خودروی شکیل و زیبایی مواجه هستیم که شاید طراحی‌ آن با تقلید از خودروهای ژاپنی (مخصوصا برخی از مدل‌های تویوتا) انجام شده، اما بسیار چشم‌نواز است. تقریبا تمامی راو4های نسل چهارم که به ایران وارد شده‌اند، به پیشرانه تنفس‌طبیعی ۲٫۵ لیتری مجهزند.

حداکثر سال تولید

در میان نسخه‌های شرکتی، سانتافه‌های آسان موتوری از آپشن‌های بیشتری نسبت به نمونه‌های کرمان موتوری برخوردار است و می‌توان آپشن‌هایی نظیر اتوپارک، رادار نقطه کور، رادار کمکی ماندن در خط و همینطور پیشگیری از تصادف جلو و عقب را در این خودروهای مشاهده کرد. اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند. سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود.

http://artofmarketing.ir

به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند. این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند. تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است. قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد. این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد. موتور این خودرو یک موتور میتسوبیشی 4G20 توربو شارژ با حجم 2.0 لیتر است که 202 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 6 دنده اتوماتیک به سیستم دو دیفرانسیل این خودرو منتقل می‌کند.

  • مدل‌های جدید علاوه بر ضمانت طولانی مدت، از جدیدترین تجهیزات ایمنی و مهندسی برخوردار هستند.
  • رانندگانی که تقریباً همیشه در جاده‌های بدون برف و یخ سفر می‌کنند، باید یک مدل دو دیفرانسیل را در نظر بگیرند.
  • اگرچه کیا سورنتو در بازارهای جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره به فروش می رسد اما در کشور ما فقط به صورت دو دیفرانسل 7 نفره وجود دارد.
  • نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است.
  • ایده‌آل‌ترین نوع صندلی‌های ردیف سوم بدین صورت است که می‌توان آن‌ها را قسمت کرد.
  • مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی