بهترین ماشین شاسی بلند | samandblog

سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود. شاسی بلند چینی پرسروصدا و تازه وارد بازار ایران یعنی دانگ فنگ دیگنیتی از آخر سال 1399 فرآیند تولید خود را در ایران آغاز کرد و اولین مدل سال آن نیز در سال 1400 به بازار عرضه شد. با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید.

http://artofmarketing.ir

سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است. فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.

  • سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند.
  • این خودرو محصولی ناشناخته بود که قرار بود تا به جای کوپا به حواله داران تحویل شود، اما عدم ایفای تعهدات باعث بی‌اعتمادی مشتریان به این خودروی قدرتمند شد و به این دلیل این خودرو نیز بازار خرید و فروش خوبی ندارد.
  • اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند.
  • مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به بهترین شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است. یکی از شاخصه‌های هیوندای توسان، عملکرد خوب این خودرو در جاده‌های ناهموار است که این خودرو را برای آفرود سواران گزینه‌ای دلچسب کرده است. این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است. علاقه‌مندان شاسی‌بلندهای آلمانی حتی اگر متمول و بانفوذ باشند، حق انتخاب متنوعی در بازار ایران ندارند.

برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است. بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد.

اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته

خودرو MVM x55 دارای 4 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو و دو عدد ایربگ جانبی جلو است. تفاوت‌های ظاهری مدل G01F با G01 در سپر و جلوپنجره جلو، سپر و دیفیوزر عقب و بال عقب زیر شیشه آن است. همچنین دریچه‌های تهویه در ردیف دوم و سوم نیز تعبیه شده‌اند و حتی سرنشینان ردیف دوم می‌توانند تا دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل تغییر دهند؛ مجله خبری خودرو سمند پس تیگو 8 پرو از نوع 4 گانه اتوماتیک است. تجهیزات ایمنی کابین دیگنیتی 6 ایربگ که دو عدد برای راننده و سرنشین، دو عدد ایربگ‌های پرده‌ای و دو عدد ایربگ‌های جانبی جلو هستند. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. مدل‌های جدید علاوه بر ضمانت طولانی مدت، از جدیدترین تجهیزات ایمنی و مهندسی برخوردار هستند.

حداقل سال تولید

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی