شرکت خودروسازی آلفا رومئو Alfa Romeo | samandblog

این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد. سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت انگلیس خریداری نمود[۴] و از فوریه ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فیات محسوب می‌شد. سیستم مجله خبری خودرو سمند تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد. دارا بودن پنج ستاره ایمنی این محصول را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازارهای سراسر جهان تبدیل کرده است. اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید.

عملکرد موتور 4 سیلندر

چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. نمای سانروف بیشتر نصیب سرنشینان جلویی خودرو می‌شد و چندان برای سرنشینان عقب خیری نداشت. سقف‌ها پاناروما تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و تمام سرنشینان را به یک منظره دوست‌داشتنی از آسمان مهمان کرد.

http://artofmarketing.ir

این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است. امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است. این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند.

خودرو آلفارومئو 4C کوپه

شرکت آلفا رومئو از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه و زیر نظر شرکت فیات اداره می شود. در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی زیادی در سرتاسر جهان ایجاد شده‌اند. این کمپانی‌ها انواع مختلفی از اتومبیل‌ها را با ویژگی‌ها و مشخصات و ظاهر گوناگون طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این خودروها خودرو آلفارومئو جولیتا است. میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است. مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند.

  • همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.
  • در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید.
  • باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.
  • برای مشاهده مشخصات فنی باتری مناسب هر کدام از خودروهای تولیدی شرکت آلفارومئو در ایران می بایست بر روی نام خودروی مورد نظر خود کلیک کنید.
این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. من مدل 2015 رو داشتم، تجربیاتم رو با دوستان درمیان میزارم شاید کمکی باشه براتون در انتخاب این ماشین. در ترافیک تو سربالایی باشین هم کلاچ داغ میکنه و پیام میده ک مجبورین یکم صبر کنید خنک شه.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی