ماشین شاسی بلند به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | samandblog

امکانات رفاهی فیدلیتی نیز شامل ورود بدون کلید، کیلس استارت، سیستم تهویه دیجیتال با دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، گرمکن صندلی جلو، صندلی‌های عقب تاشو، ایزوفیکس صندلی، صندوق پران هوشمند، پد شارژ وایرلس و چرم دو رنگ می‌شود. اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نکرد و همچنان به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، باید بگوییم که سانگ یانگ تیوولی یکی از شاسی بلندهای متفاوت بازار خودروی ایران است. تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور مجله خبری خودرو سمند بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است. مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است. لکسوس، شاسی بلند جدید ال ایکس ۲۰۲۲ را در پنج مدل عرضه خواهد کرد، اما ویژگی این نسل جدید آن است که این خودرو، عریض‌ترین نسخه در سری ال ایکس لکسوس خواهد بود. مقرون به صرفه‌ترین LX بدون هزینه ارسال به مقصد، ۸۶۹۰۰ دلار قیمت دارد و گران‌ترین نسخه نیز با قیمت ۱۲۶۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

http://artofmarketing.ir

پیشرانه دولیتری تنفس‌طبیعی با ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و جعبه‌دنده CVT نیاز خانواده را به کراس‌اور مناسب رانندگی روزانه و سفرهای بین‌شهری پاسخ می‌دهد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت X33 حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. مدل جدید X33 با جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته شتاب‌گیری بهتری از مدل CVT دارد؛ اما کمی افزایش مصرف سوخت به مالک تحمیل می‌کند. سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد. سانگ یانگ رکستون G4 علاوه‌بر آن‌که یک شاسی بلند 7 نفره با قابلیت آفرود است، بزرگترین رینگ‌ها را در بین خودروهای هم‌کلاس خود دارد. رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است.

  • همچنین امکان اجاره خودرو فیدلیتی در سایت ناواران تدارک دیده شده است و متقاضیان می‌توانند این خودرو را از ناواران اجاره کنند.
  • گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود.
  • از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است.

این مدل سانتافه ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۱٫۵ لیتر در صد کیلومتر است. اندک نمونه‌های صفرکیلومتر سانتافه مدل ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ در بازار ایران، نزدیک به ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد.

قیمت رنت خودرو های شاسی بلند در سطح کشور

تکنولوژی دیگری وجود دارد که در صورت انحراف از لاین جاده، راننده را مطلع می‌سازد سیستم دیگری طراحی شده است که به هنگام خروج از پارک اطراف را بررسی کرده و در صورت وجود مانعی، ترمز اضطراری را فعال می‌کند. پس بهتر است هنگام خرید یک ماشین SUV حتما به نیاز خود و خانواده‌تان دقت کنید. اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و یا خانواده‌ای کم جمعیت اما اهل گشت و گذار و سفر هستید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که صندلی‌های ردیف سوم آن‌ها جمع می‌شوند و به فضای صندوق کمک می‌کنند. برخی از مدل‌های متوسط و بزرگ شامل ردیف سوم از صندلی‌ها هستند که ظرفیت حمل مسافر را به شش، هفت یا هشت نفر افزایش می‌دهند. باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و….

رنو داستر یک شاسی بلند مشترک بین دو خودروساز بزرگ رنو و داچیا است که به عنوان یکی از محبوبترین شاسی بلند در ایران شناخته می شود. چندسالی است که رنو داستر به بازار ایران وارد شده است و در تیپ‌های PE و SE به‌صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به فروش می‌رسد. شاسی محکم، فضای جادار کابین، قابلیت آفرود و قیمت مناسب از جمله مزایای رنو داستر به شمار می آید. این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر برخوردار است که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارا می باشد.

کشنده ماک مدل 1978 سازمان گوشتی ، با کفی 13/60

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی