گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | samandblog

حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. در مجله خبری خودرو سمند هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد.

هیوندای توسان

قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. ام وی ام X55 PRO با موتور توربوشارژ به ایران آمده که دقیقا همان موتور یک و نیم لیتری ام‌وی‌ام X55 است ولی با این تفاوت که به روز رسانی روی آن افزایش قدرت از 147 به 156 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور از 210 به 230 نیوتن متر را منجر شده است. با توقف شدن تولید جک S7 فیس لیفت سنگینی بر روی این خودرو انجام شد که نتیجه آن محصول جدیدی به نام جک X7 بود. اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند. امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است.

http://artofmarketing.ir

سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد. این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد. سیستم‌های کمکی راننده این خودرو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. از امکانات رفاهی داخل کابین نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت کیلس، سیستم هوای اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی مانیتور، صندلی‌های 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو و دو رنگ چرم داخلی مشکی و نارنجی این خودرو اشاره کرد.

  • فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است.
  • از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند.
  • این شرکت، برای پاس‌کردن استانداردهای آلایندگی سطح 6 چین، مجبور شد که در سال 2019 و با بهبود موتورهای این خودرو، نسخه به‌روز شده آنرا بسازد.
  • این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید.
  • همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود.

امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند. این مدل به پیشرانه چهارلیتری شش‌سیلندر مجهز است که ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۶ نیوتن‌متر گشتاور می‌کند. وزن خالص لندکروزر GXR نزدیک به ۲٫۵ تن است؛ اما در ۹٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعتش ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. میانگین مصرف سوخت این مدل با بنزین معمول در ایران، ۱۴ لیتر در صد کیلومتر است.

با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید

هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است. از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت. ولوو XC90 یک شاسی ‌بلند 7 نفره‌ لوکس است که بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کمپانی سوئدی ولوو نیز به حساب می‌آید. این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند.

حداقل سال تولید

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی